Nurkara21 ahhh ahhh yani eşimde öyle diyor bizimde korktugumuz basimiza geldi zaten cok evhamliyiz. Şöyle doktorla sürekli iletisim halindeydik video fotograf istedi sık sık aradi ve kontrol etmek icin gece 12 de klinigi açtı dün gece tekrra gittik pipisini sardi sargi bezi ile. Bugun gün icinde de arayıp sordu. Şu saat oldu hala eşime mesaj atiyor yarin banyosu var diye. Cok ilgili bir doktor. Siz doktor bey ile muhakkak konusun bu konuyu en azindan ameliyat sirasinda bandaj yapar pipisine. Doktor her seyi tek tek anlatiyor acikliyor bilgi veriyor sürekli. Ve ameliyatta da hep anlatiyor tekbir de getirdi hersyiyle memnun kaldik ama kanamamiz olunca hem bebis hem biz biraz yiprandik. Cok sukur simdi iyiyiz. Insallah sizinde iyi gecer. Anne baba olmak çok zormuş