Mom081 Arkadaslar sizinde bebeginizden kan cikmiyormu yani hemsire deldide deldi ne damari buldu ne kan çekebildi 4 tup kan alinmasi gerekmis alamadi bebegim basbas bagirdi bende birak alamiosan sonra geliriz dedim ciktim yani napmmam gerekiyor agladim
qwrt1245 Mom081 canım benim kızımın damarları çok ince çok da iyi bilinen özel bi hastanede doğum yaptım yenidoğan hemşireleri bulamadılar damarı araya araya mahvoldu eli ama onların da elinde olan bi şey değil maalesef damarı inceyse zorlanıyorlardır.
Elifadakrt Yogunbakim hemsireleri de daha iyi bu konu da. Siz iyi yapmışsınız, yapamıyorsa başkasından yardim istesin
ikizbabymom Mom081 bebeklerim pre doğdu 1350-1560 gramdı doğduklarında hemşireleri tek seferde damarı bulup alıyodu kanı yenidoğan ya da yoğun bakım hemşiresi iyi buluyo damarları
Miniknur 7 tup alindi bizden. Ama 4. Tupte damarda bitti kan. Diger kola gecti ordan aldi kalani. Ama tecrubeli olmasi lazim. Biraz zor yapiyorlae. Kanirta kanirta alnca deli oluyorum bende. Zaten cok agliyor:(
Nurkara21 Mom081 çocuk hemşiresi alamıyor aynı muhabbet bizde de oldu 4 hemşire alamadı deldilerde deldiler bide beni odayada almadılar 😢lohusaydım neyse sonra yenidoğan geldi tık aldı 🙏yapamıyosanız işte oda biraz zorlandı ama şak aldı yani geçmiş olsun
Cheddar Mom081 yenidoğan hemşiresi olmasını rica etseniz onlar çünkü saniyelik şekilde bulup alıyolar. Geçmiş olsun
Mavininannesi1128 Mom081 kan alınmadan önce besle ve öyle kan aldırmanı tavsiye ederim kızım hastalandığında sizin gibi bulamadılar damarını hemşire bi besle öyle gel demişti bize beslendikten sonra hemen buldular