Herkese selam,
Bebeğim yaklaşık 3 gün öncesine kadar memede uyurdu ve beşiğine koyduğumda uyumaya devam ederdi.
Şimdi memede uyuduğunda yatağına koyduğumda dudaklarını büzüp içli içli ağlamaya başlıyor🥺
Yanına yattığımda bana bakıp uykuya dalıyor🥰 Acaba diyorum atak dönemi mi? Yoksa bi kaç kez öyle koynumda uyutmuştum alıştı mı? Şikayetçi değilim bu durumdan ama babamızı dışladık ona üzülüyorum😄