zeynepbalci Ben doktora götürdüm hemen internetten araştırdım baya korkutucu şeyler yazıyordu. İlk doğduğundan beri farkındaydım ama aklıma hiç böyle bişey gelmedi doktora sormakta gelmedi aklıma hiç. Ama bugün gittim hemen muayene oldu doktor önemli görünmüyo ama yinede ultrason çekelim dedi. Çektirdik onuda bi sorun yok çok şükür. Ama gidene kadar aklım yerinde değildi resmen elim ayağım buz kesti,sizde bi görünün isterseniz içiniz rahat etsin. Umarım önemli bişey değildir.