Gulsum_1205 merhaba aynı yerde benim oğlumunda delik şeklinde vardı 10 aylık olduk geçen ay doktor kontrolümüz de baktırdık ilk aylarda doktorumuz takip yapalım tüylenme akıntı şişlik morarma vs olursa sorun olur ama şuanlık birşey görünmüyor zamanla geçebilir demişti geçen hafta ultrasonla bakıldı omurilikle bağlantısı var mı diye çok şükür omuriliğe uzanmıyor. Eğer delik şeklindeyse ultrason da bakılması gerekiyor ama sizinkisi de bizim gibi normal sakral Gamze gibi geldi bana geçmiş olsun 😊