Gulsen6137 Anneler basına gelen var mı geçici mi nedir bu gayet güzel yiyip içen kızım ek gıdayı cok az yiyor mamayı tamamen reddediyor ağzını kitliyor günlerdir mamaları hazırlayıp hep döküyorum zaten zayıf ne yapıcam bi akıl verin nolur🥺🥺
S_x_w Gulsen6137 2 cocuğumda da yaşadım mamayı erken bıraktılar ama ek gıdayı güzel yiyorlardı.. Şimdi 3.mde aynı 🥴🙄 fakat ek gıda ile arasıda pek yok.. 6 çeşit mama 4 çeşit biberon denedim 6 aylık bebek 50 60 cc zor içiyor ve malesef hiçbir şey yapamıyorum.. Ek gıdayı kabul ettirmeye çalışıyorum
Aselduru88 Gulsen6137 yaşadım tamda 7 aylıktı. Sabah uyanir gece içtiği mama ile dururdu cinnet geçirirdim artık surekli mama dökerdim simdi 9 aylik olduk geçti şükür
Yorgunannee_dd Gulsen6137 bilgim yok canım yaşamadım hiç üstte kalsın. Ama dişten olabilirmi diş zamanı beslenme bozuklukları olabiliyor
Sinemmmmm Gulsen6137 geciyor canim bizde oyleydik gecti cok sukur sadece emiyordu hicbirsey kabul etmiyordu zorlamadim hoc yedirmek icin onune yumusak yiyecebilecegi seyleri koyuyordum oyle kendi isterse yiyodu azda olsa sonradan duzeldi
Gulsen6137 Yorgunannee_dd ilk çocuğum valla bilmiyorum ki alt damakları beyazladı baya ama onun dışında birsey yok biraz iştahsız bir süredir kabız ama ben ek gıdadan mı diye düşünüyorum gerçi sıvı veriyorum herseyi genelde bugün de yüzünde nokta nokta kırmızılıklar çıktı ağız cevresinde
morkalp Gulsen6137 benim de oğlum 6 buçuk aylık artık gündüz hiç mama içmiyor gece uyumadan içiyor sadece ama biz meme mama gidiyoruz
Gulsen6137 morkalp kızım 4 aylıkken memeyi bıraktı kilosu az diye doktor mama basladı bu sefer biberona alıştı😢Cok zormuş annelik simdi de mamayı bıraktı zaten kilosu geride cok üzülüyorum cok şükür sağlıklı ama iste ana yüreği biraz kilo alsın istiyorum😞
morkalp Gulsen6137 sizi çok iyi anlıyorum benim oğlum da 2400 gram doğdu 35. Haftada erken doğum yaptım çok üzülüyorum hala daha normal 6 aylık bebeklere göre çok zayıf ama alıştım artık yapcak bişey yok sağlıklı olsunlar yeter
Gulsen6137 morkalp evet cok şükür sağlıkları yerinde ama insan üzülüyor iste ne yapalım insallah büyüyünce toparlarlar😊