miraninannesi18 Momsbabyy viccodan inanilmaz derecede pisman oldum hic yuruyemedi cok terch edilio die almistm pismanim. Skechers marka spor ayakkabi aldm hafifcecik tabani yumusak cok guzel ve rahat yuruor tavsye ederm
miraninannesi18 miraninannesi18 Momsbabyy simdi yaz icinde igor marka sandalet alacgm duruma gore bide crocs istiyorum :)
Momsbabyy miraninannesi18 Aaa ilk defa memnun kalmayan birini duydum şaşırdım çevremde de çok kullanan var ve memnunlar da o yüzden☺️ söylediğin markaya da bakacağım şimdi teşekkür ederim beğenirsem ondan da alabilirim kafamda net bişey yok nasılsa ☺️
Momsbabyy miraninannesi18 İgorun sandeletini bende beğeniyorum ama bana çok pahalı geliyor kendileri😁