Arafinannesi
Yeterince yemiyorsundur. Yemiyorum ama kilo alıyorum diye bir şey olmadığı gibi, yiyorum ama kilo veriyorum diye bir şey de yok. Yanlış anlama ben de yıllarca 42-43 kiloydum hep kilo almaya çalıştım, yiyorum ama alamıyorum diyordum, ne zaman gerçekten yeterince yemediğimi fark ettim ve kabul ettim, kalori dengesi olayını öğrendim, bir kaç ay içinde 55 kiloya çıktım ve o zamandan beri hiç kilo problemim olmadı. 🥳Boyum seninle aynı, 1.57. Emzirirken vücudun çok enerji harcar, normalde yediğinden bile fazla yemen lazım. Çok zor malesef, kalori dengesi olayını araştır, gün içinde yediğin her şeyin kalorisini yazıp bak, yeterli kalori almadığını göreceksin ama bir süre uğraşman ve zaman ayırman gerekecek o yüzden bir diyetisyenden yardım alabilirsin ❤️🥰