Ftmasanli Oğlum 1ay 17 günlük emzirirken içtiği sütü çıkartıyor uzun süre emiyor fazla içtiğini mi çıkartıyor sizce? Bilgisi olan var mı?
Melikeeeecansuu Ftmasanli 12gunluk bebegım bazen uyuyor gogsumde agzındakı sütlerı cıkarıyor bu sekıl bırseymı
Ftmasanli Melikeeeecansuu evet çıkarması iyi diyorlar doyduklarını anlamadığı için çok emiyorlar sonra da böyle çıkarıyorlarmış bilmiyorum doktoruma sorcam bunu