Selam kızlar 🙋🏼♀️
Birden bire çok ilaç kullanmaya başladım. Diyet dönemindeyim 3,5kg vermiştim fakat bu bir hafta içinde 4,5-5 kg fazla almış gözüküyorum 😩 İlaçlardan hangisi yapıyor onu da bilmiyorum ama kafayı yiyeceğim. Sanki hamile gibiyim göbeğim nefes aldırmıyor 😂 Birkaç kür yaptım ödem atıcı ama hiçbiri fayda etmedi. Kızlar bir yardimci olun çok mutsuzum ya 😞 Yaza zayıf gireyim derken daha kötü olmaya başladım