ilkbebekannesi Merhabalar buralarda çok çok yeniyim 🌸 Bebeğim göğüs ucum olmadığı için almıyor hiç aslında günde iki üç kere alıyordu ama çok uzun süre uyanmıyordu ben de korktum sarılık olur,kan şekeri düşer diye sağmaya başladım göğüsümü.Bir süre silikon uçla emzirmek istiyorum makine canımı çok yakıyor diye.Önerebileceğiniz marka var mı acaba?
yeni4747 ilkbebekannesi Dikkat edin hemen alisiyorlar bu sefer meme turmuyorlar ben yara var diye taktım şimdi biraktiramiyorum onsuz içmiyor
Yigitannesii ilkbebekannesi avent gogus ucu kullaniyorum 3 aylik olcak hala birakmiyor alisti hic girmeyin o bataga derim
ilkbebekannesi yeni4747 Şimdide biberona alışıyor bir gün biberonla emdi diye şimdi göğüsümü hiç almıyor sinir oldum iyice.Ben de biraz güçlenene kadar öyle emzireyim bari dedim belki o zamana kadar göğüs ucum çıkar 🙏🏼 Siz hangi markayı kullandınız?
Mumsyyy Ilk weebaby aldim ama o biraz sertti, tutmadi, sonra bebedor aldim 3bucuk ayljk olcak hala silikon ucla emiyor, bebedordan memnunum, bana da baskasi onermisti oyle almistim
ilkbebekannesi Yigitannesii Öyle ama diğer türlü de hiç alacağı da uyanacağı da yok hastanelik olmasından çok korkuyorum.Bugün denedim çok güzel emdi hatta biraz göğüs ucum çıkınca kendi göğüsümü veriyorum onu da emiyor ara ara bir süre kendini toparlayana kadar devam etmeyi düşünüyorum.