KATRE_ Merhaba sevgili anneler. Bebeğime oto koltuğu almak istiyorum. Adac testin geçmiş bebeginizin de severek kullandığı model varsa tavsiye verebilir misiniz. Cybex markanin onu korumali modeli kullanan varsa bebeginiz on korumayi sıkıntı ediyor mu seviyor mu.. oto koltugunda bebekleriniz duruyor mu..
KATRE_ Sebnem55 oh ne guzel hediyenin boylesi lazim 😁😁 hediye edeni tebrik etmek lazim guvenligini dusunup almis 🤩
Bstbst Merhaba instagramda mühendisinoğlu hesabında oto koltuğu incelemeleri var adac testinden geçip geçmedikleri de yazıyor sanırım ordan faydalanabilirsiniz.
KATRE_ Bstbst evet canım baktım onlara fakat ordakiler bir kısmı sadece adac listesinde bir çok model var ama kullanış acısından kim ne kullanıyor tavsiye ediyor bilmek istedim😊😊
Bstbst KATRE_ biz kraft kullanıyoruz adac testi var mı bilmiyorum kayınvalidem hediye etmişti çünkü o yüzden araştır a fırsatım olmamıştı Üzerindeki belgelerde avrupa güvenlik testinden geçtiği yazıyordu kullanış olarak da memnunuz bir sıkıntısı yok🤗
Burcin Britax römer king 2 kullanıyorum. Adac testlerinde en iyi ödül almış oto koltuğu 😊 tavsiye ederim 😊