Kızım 3 aylık oldu. Kontrole gittik 500gr alabilmiş sadece 😭 görünce çok üzüldüm. Doktor bu çocuk aç dedi. Gerçekten o an çok kötü oldum. İlaç yazdı. 1 hafta içinde kilo artımı olmazsa mama vermeye başlayacağım 😭 saçma sapan lohusalık depresyonu sütümden etti beni. Hiç bir şey yiyemiyorum mide bulantısından. Artık ayağa kalkma zamanım geldi. Var mı tavsiyeleriniz ?