Mom081 Arkadaslar dun cocuk dr bize rota asini yaptirmak istiyoruz dedik oglus 3 aylik bana mevsimi degil dedi bu asilarin mevsimimi var 4. Ayda da yapabiliriz dedi benim bildigim 3 ay sinir
Minneee Mom081 Rotateq 32. haftaya kadar üç doz yapılmış olmalı. Rotarix 24. haftaya kadar iki doz yapılmış olmalı.
menekseyagmr Mom081 ben 2.ve 4. Ayın sonunda yaptırmıştım ama 3.-5. Ay sonunda da yapılabilir o aylarda aşıda yok hem daha rahat olur. Ama geç kalmayın zamanı geçebilir
Emel3003 Biz 3 ve 5 te yaptırdık. Mevsimi bar mı hiç bilmiyorum duymadım da. Ama benim kızım haziranda olmuştu
acimavi Mom081 3. ayda başlanıyor, mevsimle ilgisi var mı bilmiyorum ama sizin bildiğiniz gibi biliyorum ben de. Sağlık ocağına da götürüyorsanız oradaki hemşireye sorabilirsiniz
Muhasebeciana Mom081 Mevsiminin oldugunuda ilk defa duyuyorum cok ilginc valla iki farkli asi var rotaviruste biri 3 dozlu digeri 2 dozlu bize 2 dozlu olandan yapti doktorumuz oda 3 ve 5.ci aylarda oldu digeri nasildir bilemem en son sınırını