Benim cok merak ettiğim birsey var.
doktorumada danışamadım eşim kaka kültürünü götürdüğü için sizlere danışayım.
bu allerjinin bebeklerimize yeşil kaka yapmasından başka zararı varmı
örn. Sancı,ağrı,halsızlık,kilo kaybı vs.
yani şöyle bakınca ben renk haricinde başka bir sıkıntı görmedim bebeğim üzerinde