Kızlar merhaba, bebeğimde süt alerjisi var, daha önceleri kanlı mukuslu kaka falan yaşadık, şimdi rotavirüs aşısı zamanı fakat kesin bişeyde söylemiyorlar kaç tane doktora gittin ne vurdur dedi ne vurdurma? Ne yapacağımı bilemiyorum, benim durumumda olupta bana tecrübelerini paylaşanilecekler var mı?