Nursemomm_ Merhaba anneler bebeğim 3 aylık mama ile besleniyor sütüm çookk az. Çok yorgun oluyorum. Bazen kollarımı kaldırmaya mecalim olmuyo. Önerdiğiniz bi takviye vitamin var mı?
Fatmaaa22 Nursemomm_ vitamini bilmiyorum fakat süt için bol bol rezene çayı için helva yiyin tahin pekmez yiyin bol bol su için