Yazsam mı, yazmasam mı diye çok düşündüm ama niyeyse son günlerde her şeyi buraya sorasım var😂 Sevgili anneler dün kızıma 3 günlük tadımdan sonra bir hevesle enginar çorbası yaptım ama minik cadı ısrarla bacaklarıma tırmanıp donumu indirdiği için hızlı olmaya çalıştım, limonlu sudan çıkardığım gibi doğrayıp tencereye attım, sudan geçirmeyi akıl edemedim o an😐 birkaç öğünlük oldu ama tadına bir baktım ekşi. Yemez diye düşündüm ama yedi de🙄 Acaba bir zararı olur mu? Yani yemese direk dökecektim fakat sevdi, biraz ekşi yemesinin zararı olur mu acaba?