Blge28 10,5 aylık bebeğim ve aynı şeyleri yaşıyorum, 4-5 gecedir tek kişilik yatakta birlikte uyuyoruz, beşiğine yattığı gibi gözünü açıyor, wc ye girdiğimde kapısına oturup gözyaşlarıyla ağlıyor, vs. çok iyi anlıyorum sizi. Ben uyku ve beslenme aralarında fırsat bulunca dışarı çıkıyoruz, birlikte dolaşıyoruz, bana da iyi geliyor, o da oyalanmış ve hava almış oluyor. Evde eğer canı istemezse hiçbir şekilde oyalanmıyor. Eğer birkaç dakikaya ihtiyacım varsa ona göstere göstere oyuncaklarını toplayıp sepetlerine koyuyorum, bir çabayla gelip tüm oyuncaklarını tekrar dağıtıyor, ben de o sırada acil olan işimi hallediyorum😬 onun haricinde bensiz oyun da oynamıyor