tostikinannesi Kızlar Ben eylül online hesabını takip ediyorum.Icinizde vardır takip eden.Onlar bebeklerde oluşan gaz için annelerin içtiği bir damla satıyorlarmış.Kullananlardan olumlu sonuçlar geliyormuş.Belki size de bir faydası olur diye yazayım dedim 😊Malum biz annelerin en büyük sorunu gaz. fit&Alive .com sitesine bakabilirsiniz.Damlanın adı (gasicon)
Kalp tostikinannesi ben aldım yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum gayet memnun kaldım onun yanında iki tane gaz damlası kullanıyorum oh dedim
Ylmzkbra06 Serapbostan naptınız memnun musunuz üründen..bende aldım.urunden daha bugün.basladim bakalım işe yarayacak mi:))
Aysktr @Serapbostan @Ylmzkbra06 merhaba kızlar ben bugün sipariş ettim bu damlayı 4 gün içinde ulaşırmış memnun kaldınız mı etki ettimi
Sibellaa Ya çok da kafanızı karıştırmak istemem ama bu üründen bi fayda görmezseniz nutrigen in gasodex şurubu var ilaç değil tamamen bitkisel bi deneyin derim bize faydası olmuştu. İçinde papatya da var o bebeği sakinleştiriyo ben memnun kalmıştım.