3MelekAnnesi3 evet kesinlikle sorun ben o aylarda goturdum gayet normal genetiktir 2 yasa gecer dediler.2 yasina geldi dahada basmaya basladi . Tekrar gittik 3 yaisnda gecer dediler gecmedi tekrar guttik 4 yasinda gecer dediler. Ve suan kizim oakdar kotu yuruyoki esimde bende gordukce uzlmek demiyim sukurler olsun yueuyor ama gozumuzde aklimizda onda . Cok fazla dusuyor cunku kosarken ayakalri caroiyo bribirne. Suan gerekirse en iyi doktora goturcem ama tabanlik egzersiz vs herseyi istiycem