AbsXxxl Bebeğin kıyafetleri için ne kullanıyorsunuz. Domestos leke çıkarıcı aldım. İlk onunla yıkayıp sonra kendi bebek deterjanı ile yıkıyorum. Bir aylık bebeğim. Alerji yapar mı acaba
bebekzeynep AbsXxxl 1 aylık bebişin lekesi büyük ihtimalle kaka lekesidr 😊ona en güzel beyaz sabun canım
Ucancivciv AbsXxxl bingo oxyjen çamaşır suyu kullanıyorum çocuklara göre zaten doğduğundan beri kullanıyorum herhangi bi alerji yan etki yapmadı
Aselin_annesi7 AbsXxxl canım toz deterjanı alıp lekeli kıyafetin içine koyuyorum bi miktar sonra o kıyafeti top halinde makina atıyorum tabi deterjanımı yine koyuyorum makinanın gözüne 60 derecede yıkıyorum hiçbir keke iz vs kalmıyor
cokgezenti_30 AbsXxxl leke olur olmaz fairy bulaşık deterjanı ile hemen ovala yıka sonra da kendi bebek deterjanı ile yıka mis gibi oluyor demir ilacını bile ben öyle çıkarıyorum kıyafetlerinden