Merhaba anneler;
benim 3 aylık bebeğim var 40 dan sonra 3 gün adet (mi) bilmiyorum ama kanamam oldu. Ve daha da olmadı iki gün öncede kıpkırmızı kan gördüm ama sonrasında yine hiç bir şey görmedim hamile olabilme ihtimalim var mı 🤭 test yapsam çıkar mı