Arkadaşlar merhaba öncelikle ☺️
Bebeğim 9 aylık olunca tatile gitmeyi düşünüyoruz 1 haftalığına marmarise. Gideceğimiz otelde odada ocak bulunmuyor. Bebeğime ek gıdaları nasıl verebilirim? Kahvaltı hadi neyse bizim yediklerimizden yumurta meyve vs yediririm ama öğlen ne yedireceğim? Bir de belki akşam yemeği de başlayacak o ayda onu nasıl yapacağım? Ne önerirsiniz? Buharda pişirici makinesini götüremem benim evdeki büyük. Akşamları kaşık mamalarını yediririm diye düşündüm. 😞