Yaklaşık 15 gündür büyük tuvaletini yaparken çok zorlanıyor. Sürekli huzursuz ve ağlıyor poposunu uyardığımız zaman yapıyor onun haricinde kendiliğinden yapmıyor. Kabızda değil ama sanırım Yalancı kabızlık deniyormuş buna. Başına gelen oldu mu bu durum ne yapılması gerekiyor?