Nidaeke34 Merhaba arkadaşlar kızım 22 aylık tuvalete alıştırmak istiyorum artık 2 yaşından önce alıştıran var mı birde nasıl bı yol izlemeliyim çok bilgi kirliliği var yardımcı olur musunuz
Deletedmom_52 Nidaeke34 acillllll dediginiz bu mu? Hey Allahım, lütfen gerçekten acil olmayan şeylere acil yazmayın ya, sağlık ile ilgili bişey değil sonuçta. Bizde başlıkları görüpte okuyoruz
Dn123 Nidaeke34 önemli olan ayı değil hazır olup olmadigi. Eger hazır olmadığı halde zorlarsaniz onda travma oluşur. Mesela çişini tutuyor mu yada kaka yaptığında beze. Kaka tata gibi mırıldaniyor mu. Once söylemeye alıştırın sonra bezi cikartirsiniz mesela benim kizim koltuğun arkasına gidiyor beze kakasini yapiyor koşuyor bana tata tata diyor. 18naylik ben biraz daha bekliyorum
MotherOfAlmila Deletedmom_52 Haklisin belki ama bir de onun acisindan bak, onun icin onemli bir konu.. Saygi duyulmasi gerekir. Dunyayi kurtaracak bilgileri her an bulamayabiliriz.👌🏾
Bimelekannesi Deletedmom_52 okuduğunuz 3 satırcıktan daha boş hiç bir şey yok sanırım hayatınızdan ve vaktinizden götüren ki bu kadar tepki göstermişsiniz. Ne var yani acil diye bakarsın acil görmezsen geri çıkarsın fazladan okumaya harcanan 40 saniye mi bütün sıkıntı ?
Deletedmom_52 MotherOfAlmila eminim ki onun icin önemlidir ama ozaman önemli yazsın başlığa acilllll diyince gerçekten çok akut bişey zannettim
MotherOfAlmila Deletedmom_52 Hakli olabilirsin kendince ama birbirimize yardimci olmamiz gerekiyor, yardimlasmak.. Derler ya herkesin derdi kendine buyuk.. oyle dusunelim. Hayatlarimizda yeterince sorunlarimiz var, kirici olmayalim birbirmize karsi.