2.5 aylık oğlum var, bugün yaptığı kaka çok kötü kokuyor. İki kere yaptı ikisi de aynı koktu. Aslında rengi ve görüntüsü aynı yani önceden nasılsa şimdi de aynı ama koku çok kötü. Ateş halsizlik vs yok. Acaba zamanla koku da mı değişiyor yoksa bu hastalık habercisi mi?