Kuzeyufuk o bebeklerini herhangi birşeye alıştıranlar bebeği alışanlar nasıl yapıyor bende onu merak ediyorum bi ben yapamadım arkadaş o kadar istedim ki ayakta sallanarak uyusun yok ikiside nefret eder ayakta sallanmaktan büyük kızımı akiam 9 da yatırayım dedim ne yaptıysam yok 24.00 ı görene kadar ayakta.. büyük(31 aylık)sabah kalkar 1-2 saat bişey yiyemez ,küçük(16 aylık) gözünü mutfakta açar ağzına hemen birşeyler tıkıştırır yani demem o kiiiiii alıştırma nasıl bişey ben bilmiyorum sadece ayak uyduruyorum onlara o kadar oluruna bırakın