Kuzeyufuk merhaba canım benim bebiste 2.buçuk aylık bi 10 gün önce ben çok hastaydım bebisimin karnını doyurup eşime verdim 1 saat uyumak için eşimde ağlamasın diye koridorda kucağına alıp yürümüş evin içinde bebeğim öyle alıştı şimdi emziriyorum kucağıma alıyorum gazını çıkarır pozisyonda tutuyorum salonda veya koridorda yürüyorum uyuyor hemen bazen müzikte açıyorum eşim de her uyuttugunda müzik açıyor geceleride yanımda yatıyor bazen beşikte uyuyor eşimi salona gönderiyorum bebek rahat uyusun diye emzirip yanıma uzatıyorum kafasını veya yanağını hafif okşuyorum uyuyor hemen maşallah 1 aydır geceleri bu şekilde uyuyor gündüz uykumuzda 10 gündür var 2 saatte bir uyuyo gibi yarimsaat bazen 15 dakika bu şekilde alıştı benim ki ☺