Kızlar bebeğim 2.5 aylık ve gündüz uykularına emerek dalıyor herkes alıştırma alıştırma diyor ne yapayım ne yapayım Allah askına bana bi söyleyin ben ne yapayım ya biberonda versem emzirirkende bu bebek emerken mayışıyor kokluyor beni bu şekilde kapacağım bana bir akıl verin napayım küçücük bebeği ben daralta daralta mı uyutayım saatlerce ayakta mı sallayalım ne yapalım o 7 aylık olduğunda işe başlayacağım herkes zorlanır işteysen sen diyorlar ama daha minicik ben ne yapayım bana akıl verin