Rukiyers ilk 1 ay her emzirme sonrası 30 ml, 1 aydan sonrada 60 ml mamayı gündüz kaşıkla, gece biberonla verdim. Doktorumuz gece gündüz kaşıkla vermemi söylemişti, meme reddi olmaması için ama çok dökülüp sacıldıgı için gece dayanamadım uğraşmaya. Öğün yapmama nedenimizde anne sütünden eksiği mamayla tamamlamaktı. Bebek doyduysa zaten kaşıkla yeme eziyetine katlanmıyor. 1. Ay kontrolünde doktor mamayı bırak dediği halde içim rahat etmediği için 2 hafta daha vermeye devam ettim, baktım oğlum hiç almıyor, olduğu gibi döküyorum mamayı en sonunda bıraktım.
Süt artırmak içinde solgarın bira mayasını önermişti doktorumuz. 8. Aylık olana kadar kullandım, çok memnun kaldım.