Merhaba hanımlar aranıza yeni katıldım. 2.5 aylık bebeğim var tam iki aylık olduğundn beri asi yaptirucaz her gün ertelendi iki gündür 37.3 e yukselem ateşi oldu ishal oldu doktora götürdük antibiyotik yazdı. Bugün aşıya götürdüm hemşire ishal riskli aşk olamaz dedi napicami şaşırdım. Sadece anne sütü alıyor ishali geçmesi için ne yapabilirim. Bide hemşire diğer asilariyla birlikte olacak dedi 4 asi olacak yavrum. Biri rota diğerleri periyodik asi. Lütfen yasayan varsa yardımcı olsun çok ihtiyacım var