busrasariahmet Bebeğim 2 aylık sma kullanırken gazdan dolayı doktorumuz mamayı değiştirmemizi önerdi bizde aptamil conformile geçtik kabızlık yapıyomu acaba kullanan varmı ?
kutgun busrasariahmet bebeklerim kullandı gaz ve kabızlık sorunu kalmadı hatta oğlum sürekli kakasını yapıyordu mamayı içtiği gibi çıkarıyordu onda değiştirmiştim.
Kuzeyim22 busrasariahmet ben kullandım conformil canım kolikti 3 ay bize iyi geldi gaz problemimiz çok hafifledi kabızlığımız da rahatladı yok oldu diyemem ama yok olmaya yakındı ama baya rahatladık şuan 11 aylık hayla aptamil kullanıyorum normalin 3 numara
busrasariahmet kutgun bizdede aşırı gaz problemi var birde reflüsü olduğu için yediğini sürekli azda olsa kusuyordu umarım bu mama işe yarar ve sancılardan kurtuluruz 🤲🏻🙏🏻
busrasariahmet kutgun katı mama olduğu için hangi biberonu kullanıyodunuz onun için özel ağızlıkmı almak lazım
busrasariahmet Kuzeyim22 bizde yeni başladık inşallah iyi gelir çok sancılı bir bebek reflüsüde var umarım işe yarar 🤲🏻🙏🏻
busrasariahmet Kuzeyim22 katı mama olduğu için normal biberonlarda tıkanıyo ağız kısmı siz hangi biberonla veriyodunuz ağız kısmını değiştirmişmiydiniz
Kuzeyim22 busrasariahmet paşa bahçenin kini kullanmıştım 2 ay sonra yıkarken deliği yırtıldı ağız ucu bulma problemi olduğu için nuk sense’ye geçtim aylıklar göre ağız uçları var ve yırtılma durumunda bulumu kolay şuan 1 yaşında nuk ürünlerinden şaşmam çok memnunum