15 günlükken çıktık biz sonra hep çıktık zaten 2-3 güne bir çıkıyoruz çıkmadığımızda da balkona çıkıyoruz azcık yarın da 40 ımız çıkıyo 🐣 bebek arabasıyla da 35 günlükken çıktık diğerlerinde arabayla gezdik dolaştık hep yarım saat bir saat bebek arabasıyla da yarım saat gezdik bişey olmuyor birde benim bebeğim prematüre bekleseydi doğalı daha3 gün olcaktı🥰