6 aylık kızım var mızmız huysuz sinirli bir bebek gündüz uykusu 10ar dk toplam yarım saat gece uykusu 5 6 saat anca o da yarım saatte bir uyanarak, bütün gece ayağımda sallıyorum saçlarımı yola yola her gün 2 yada 3 saat uyuyorum en fazla, doğduğundan beri hiç ağlatmamak istedim en ufak gık demesinde kucağıma aldım sıkıldığı an dışarı çıkardım gece gündüz demedim sırtımdan kolumdan indirmedim uyanıp mızırdanmaya başladığı an aman ağlamasın hiç diye hemen aldım yatağından ama çok büyük bir hata olduğunu düşünüyorum şimdi çünkü beni öyle bir kullanıyor ki.. Gözünden bir damla yaş gelmiyor ama bütün gün bağırıyor çığlık atıyor ığ ığ ığ diye nazlanıyor. Hemen kucağıma alacağımı bildiği için hiçbir şey onu 1 dakikadan fazla oyalamıyor, gözünü açtığı an hemen ığ ığ diye beni sesliyor geri uykuya dalmıyor neden annesi hemen onu kucağına alıp geri sallayacak. Çevremdeki tecrübeli anneler bebeklerin biraz ağlaması lazım bu çocuk seni bildiğin kullanıyor iyi birşey yapayım derken çocuğu kendine bağımlı hale getirmişsin bi kere ağladığında alma kucağına hemen koşma yanına bak nasıl öğrenecek kendi kendini sakinleştirip oyalamayı diyor ama en ufak ığ demesinde içim el vermiyor depar atıyorum yanına,ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ağlatmalı mıydım gerçekten