Zehraerszzehra Selam hanımlar 7 ay 22 günlük oğlum var çok emiyor sol göğsüm bi kısmı kızarık ve damarlar çıkmış mor şekilde ve acayip şiş ama ağrı sızı hiç bi şey yok sadece çok sıcak öbür göğsüm normal şiş değil ama o da sıcak sizce ben mastit miyim?
Balkiz20 Zehraerszzehra aynı şeyler bende de var canım bende merak ediyorum bı bilgim yok benim de umarİm bilgilendiren çıkar
Mom078 Zehraerszzehra Canım memeyi tam boşaltmıyorsa süt kanalların tıkanmış olabilir sürekli sağım yapın ağrı sancı varsa lahana yaprağını kaynat ılık halde meme üstüne koy banyoda sıcak su ile masaj yap
Erenelif Zehraerszzehra Evet mastit olmuş ben acillik olmuştum çörekotu yağınü duşun altında masaj yapın sağın sürekli o göğüsünüzü geçer inşallah