PasaAnnesii Mutluluk_ ben 5.5 da başladım havuç püresi ile başladım elma kayısı bende sebze önerileri arıyorum
Alpingo Mutluluk_ benim bebeğimxe o kiloda doğdu ama 4. Ayında başlamadık..bence mama desteği yapabilirsin cok erken