Kızlar selaam 🙋🏼♀️ bebeğim 19 günlük. Sleepy bio natural kullanıyorum. Şuana dek 204 lu söylediğim paketten 50 adet kaldı bezimiz. Tekrar sipariş vereceğim. Fakat tekrar 204 adet soylesem sizce 1 ay daha aynı numarayi kullanabilir mi yoksa adetini daha az mı sipariş etmeliyimm. 2 numarayla başladık bu arada. Tekrar aynı numarayi sipariş etmek istiyorum. 3 e ne zaman gectiniz siz? Şuan bebeğim 3.500 kilo