Rozalinda benim de 38. Haftada tansiyonum yükselmeye başladı diye hemen doğuma aldılar, normal doğum yaptım. Doğumdan birkaç gün sonra acillik oldum 19 a çıktı tansiyonum. Acildeki doktor kardiyolojiye muayene ol demişti ama bebek telaşından gidemedim. Sonra kendiliğinden normale döndü tansiyonum zamanla. Ama benim siizn gibi şikayetlerim yoktu,isterseniz detaylı bir muayene olun yine de, içiniz rahat etsin.