Kızlar dogum yapalı 3 ay oldu ben hala regli olmadım. Emziriyorum bunun etkisi var diye duydum ama burada da tecrübeli arkadaslara sormak istiyorum normal mi bu? Ne zamana kadar normal? Birde 40.günden sonra girdiğimiz ilişkilerin sonunda hep bir gün sarı leke geliyor koku yok sonra geçiyor.Bu arada prezervatif ile korunuyor eşim. Doktora gidecegım fakat bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?