Kızlar oğlum 21 aylık
anne su icicem
baba düt düt gitmiş
dede gel
anneanne
mama yicem
gitmiş, gitmiş yaaa
bitti
elleme
hayır
gibi kelimeleri var babasını beni sarılır öper legolaryla oynamayı çok seviyor arabalarını çok seviyor legolari dağıtır ama arabalarını dizer ve bozulmasını istemez istediği bir şey olmayınca yolda olsun evde olsun kendisini yere atıp ağlamaya başlar çok uzun süreli göz teması yok sadece ismini seslenince dönüp bakar sonra gözlerini kacıryr çok hiperaktif yere sevdiği oyuncağı koyup onun etrafnda koşturur döner düşünce güler bunu oyun yaptı kendisine başlarda çizgi film izliyordu bende o ara işlerimi yapaym falan diyordum ama şuan izletmiyrm onunla oynyrm vakit geçiriyorum işlerimi genelde gece yapyrm oğlumun davranslarndan dolayı doktor otizm dedi ama etraftaki insanlar hiç benzemiyor otizmli çocuklar sarlmaz öpmez ten teması sevmez diyor ama doktor bu her otizmli çocuklarda aynı degil dedi otizmi yüzdelik dilimleri var dedi %40 otizmli dedi sizce başka doktora daha göstersem mi