Oykuaygun Şuan avent kullanıyorum. Emziğini ne zaman değiştirmem gerekiyor? Çeşitleri varmış airflex, naturel vs bunlar nedir? Antikolik biberon ne zamana kadar kullanılıyor? Kaç numara kaç aydan sonra kullanılıyor? Şimdiden teşekkür ederim 🌼
Srfe3 Oykuaygun zaten alınan markaya göre aylığı belli oluyor. Ben mam gaz giderici biberon kullanıyorum 0-6 aylık 6 aydan sonra diğer biberona geçicem. Bide cc ne kadarlık o da önemli 0-6 aylık için yetmiyorsa da bi büyük biberona geçen de var.
Uzaymekiii Oykuaygun emzikle 0-6 6-18 diye gidiyo ama çocuk neyi tutmak isterse onunla devam ediyo kızım ilk doğduğunda verdiğimiz emziği 18 ay kullandı🤷🏻♀️ Çeşitleri yumuşaklığıyla alakalı ama dediğim gibi zaten bebeğin alışkanlığı tamamen bazısı en pahalı olanı tutmayıp bakkal emziği tutuyor🤷🏻♀️ Biberon zaten delikleri ayına göre fazlalaşıyo antikolik biberonu da 5-6.ayda bırakabilirsiniz sonrasında çift delikli biberona geçebilirsiniz akışı hızlansın diye😌