Merve064
Kuzum memeden süt gelmesi pskolojik bebeğin severek emzirdiginde beyne sinyal gidip sütün çoğalmasını sağlıyor. Çünkü o emdikçe beyin daha cok üretme ihtiyacı duyuyor. Sağma makinesinde öyle bir his uyanmadığı için az çıkar ve azalır. Emzirme danışmanları böyle söylüyor. Göğsünü tutması için çabala ilk bebeğin sanırım. Göğüs ucunu damağında ezmeye üşenmiş 🥰
Sen çabala inan gelecektir ve tutacaktır. Doktora gittiğinde de söyler zaten mama konusunu. Ac kalmasın yavrucak tabi doymuyorsa takviye şart. Sağlıcakla büyütün bebeginizi🖐🏻