Ececem biz geçen yaz denize gittiğimizde kızım 8 aylıktı ama plajda uyuyacak kadar kalmadkk kaldığımız yer yakındı zaten 2-3 saat durup eve gitmiştik evde uyutmuştum ama yinede her ihtimale karşı bebek arabasını yanıma almıştım uyursa diye buarada benim kızım çok korkmuştu denizden yanına yaklaştıramamıştım kumda oynamıştı sadece bu sene seveceğini düşünüyorum ama suyla oynamayı seviyor çünkü çok şükür😍