Kızlar yardım lütfen bebeğim 3 aylık ama dün gece yine nerdeyse 2 saate bir kalktı ıkınıp ıknıp kalktı çok gazlı bir bebekti zaten 3 ay olduktan sonra gecer dediler çok uykusuzum kendisi de çok yorgun napmam gerekiyor bu gaz için gaz kaç aya kadar devam ediyor