Elimde 3bin tl var evin kredi borcu bitti kenarda para biriktirmek istiyorum para yanımda kaldikca esimde para bitince benden istiyor biliyor param var para veriyor biriktirim diye sonra geri lazim oluyor 100 300 istiyor sinir oluyorum altın çok yukseldi gram 405 di biara o zamanda para yoktu bende yapamadım dolar euro mu alsam ne yapsam yanimda para kaldikca esim sömürücek yok tatlie gidelim diyecek sende para var diyecek para olunca dayanamayıp veriyorum bi kolye mi yaptirsam 4bine altin yukselir mi düşermi euro dolar mı yapsam kafam cok karışık bi akil verin hanimlar