3MelekAnnesi3 Benim oğlum şuan 22 aylık doğduğundan beri çok zayıf bi bebekti kaç kere doktora götürdüm neden kilo almıyor diye hiç bir sorun çıkmadı ama insanlar benim piskolojimi maf etti her gören çok zayıf çok zayıf dedi hep. 4. ayda ek gıdaya başladım kaşık mamalarıyla yemediği zaman bazen zorladım ve sonuç olarak ek gıdadan nefret etti hep. Kaşık gördüğünde ağlardı zorla yedirdim bazen ve hep aynı hatayla gram yol alamadım sonra açtım çizgi filmi koydum önüne ne yiyosa yesin dedim çizgi film açmak yanlış ama dalıp kendi yiyince tadını keşfetti yiyeceklerin. Kraker verdim eline meyve verdim aynı şekilde ama zorlamadım hiç bunu düzeltmem 3-4 ayımı belki daha fazla zamanımı aldı sonra yavaş yavaş ekranı kestim arada tabi izliyor yine. Şimdi yine yemek ayırıyor sebze, sulu yemek vs çok zor yiyor ama yemek yiyor en azından bi damak tadı var, tuzlu ve ekşi seviyor mesela. Meyve, salatalık vs gibi şeylere bayılıyor ağzı hiç boş durmaz. Sizin sorununuz nasıl bilmiyorum ama benim hatam buydu ve bu şekilde düzelttim. Belki sizede yardımcı olur. Bu arada oğlum çok hareketli 2,5 aylıkken dönmüştü 6,5 aylık emekledi muhtemelen ondan kilo almıyordu ama insanlar beni mahvetti resmen. Kulak tıkamak gerekiyor ama çok zor bunu başarabilmek, umarım kolay olur sizin için.