Dryae yani canım tabiki ben az yedi die üzülüyodum ondan sordum her ay geçiş dönemi olduğu için farklılık gösterir dedi bide gece uykuları uzar dedi ağlamıyosa huzursuz olmuyosa bebeğin bi sorun yoktur aç olsa devamlı ağlar sıkma canını inşallah düzene gircektir 🙏