SuPerisiiii Yasmineee iki ismi de çok severim canım. Elif gibi dimdik olsun hep ve ikra ayetinin anlamı gibi hep okuyarak geçirsin ömrünü inşallah🤲🏻❣️
Pozitif-Anne87 Bence kızlarda tek isim daha zarif duruyor sadece Elif daha mı güzel olurdu sanki 🤔 tabi siz bilirsiniz yine de ☺️
glbgci Yasmineee bizim de kızımız olsaydı elif ada koyacaktık adını. Adıyla sağlıklı mutlu yaşasın inşallah