Geceuykusu Günaydın anneler.bi sorum olacaktı banka kartımın içinde para var.onunla kuyumcudan altın alabilir miyim.fazladan bi para kesintisi olur mu karttan çektirdiğim için.normal nakit kendi param içindeki.kredi kartı değil
sarilokumumm Geceuykusu olur bir sorun olmaz eğer yaşarsanız nakit çekersiniz biz kuyumcumuzdan kartla almıştık tek çekimde bir şey olmuyor taksitli işlemlerde fark oluyordu
Duyguuu35 Yani ben de o şekil yapmıştım ama karttan ödeme yapmamıştım kendi paramı çekmiştim öyle almıştım çokta Bi faiz olmamıştı bana tabi bu bankadan bankaya ve limite görede değişr dye düşnyrm
Geceuykusu Duyguuu35 üzerimde nakit taşımaktan tedirgin oluyorum biraz.birde bankamatikten günde en fazla 1500 çekiliyo Heralde o yüzden
Geceuykusu Duyguuu35 sizinki kredi kartı mıydı banka kartı mı.bnmki banka kartı içine yüklediğim para kadar kullanabiliyorum sadece
NunuDudu Geceuykusu olmaz çünkü o da nakit içinde olan parayı kullanıyorsunuz. Kredi kartı gibi hayali bir para değil.para taşımayı sevmediğim için genelde banka kartından alışveriş yaparım.
etipuf Geceuykusu oluyor, kuyumcu üstüne bir miktar para koyuyor bankanın ondan kestiği komisyonu o müşteriye yüklüyor. En azından benim alışveriş yaptığım kuyumcular öyle
Dmt-01 etipuf aynen baktım kimse yazmamış ama öyle 10-15₺ filan ekliyolae yani biz evlenirken eşim tam altın alacaktı kartla alacaktık bide sürekli alışveriş yaptıkları kuyumcuydu kadın kartla alırsanız şukadar filan demişti eşimde gidip para çekip gelip öyle almıştı
Smrenes Normal alışveriş gibi düşünün taksit yok bişey yok o yüzden kesinti olmaz içiniz rahat olsun bence..